неделя, 1 май 2011 г.

Дубрютру

с кафе от JaМaica и честит ни Май! :))))))))))))))

започвам обратното броене - тръгвам на пазар за куфари :)))))

..

...а една песен ми се върти из главата и се заслушах да видя коя е и се оказа тази



...
прекрасният превод на Петя - reader:

Желая те! Сега!
Защото утре ще е късно!
Искам нашите тела
да сключат мир за дните пусти.

Желая целия копнеж
никога да не угасва.
Уж простирам се напред,
но в кожата ми все е тясно.

Чакам моята любов
бързо в тебе да попие.
Чакам края на света,
който май ще ме убие?

А сърцето пак боли ме,
и главата - в безпорядък,
изсушена от безсилие,
мисля бързо, до припадък.

Мисля, ти дали разбираш
че избрала съм отдавна?
Че и времето умира
всред желания опасни?

Не, недей да ме поглеждаш,
аз далече от света съм
и не искам пак надежда.
Аз желая теб. Сега!

Тук оставят ме сама
всички чужди сиви хора.
Само чувствата в дъга
в мен крещят. Аз ще се боря!

Ще преливам от любов,
в миговете разпиляна!
Искам с мен да си готов
заедно да остаряваме!

3 коментара:

Dim каза...

:)добре,че за всичко събрано в сърцето и очите, не ти трябват куфари,че и 100 нямаше да ти стигнат:)а иначе в обратното броене има много скрита,очакваща страст:))

Violka-Antevasin каза...

Prekrasna pesen!!!

Ясмина каза...

една от най-любимите ми споделености на Депеш е тя :*