вторник, 26 февруари 2008 г.

...

въртях фотоапарата в различни посоки. нищо не ми беше интересно за снимане, освен това




ходихме с Дада и Дейв на разходка из разни кюстендилски чукари. искахме да го заведем на Тихия кът, но така и не открихме мястото, след доста чудене, въртене и връщане и питане. в момента, когато решихме, че сме го намерили и слязохме победоносно да се поразходим и да покажем красотите на това славно кътче, се оказа, че вървим по дъното на новостроящ се язовир. не ми отне много време да скалъпя някакво изречение на английски от сорта: "на нас с Дада ни е адски скучно тук, така че искаме да си ходим".....дори да не съм го казала много правилно, мисля, че веднага ме е разбрал, за разлика от случая, когато му казах, че софия е потънала в жаби, вместо в мъгла, или пък че онази фабрика е за счупености, вместо тухли :)

..горкият Дейв. преживя най-кошмарния си следобяд в компанията на две жени, които нямат никакво чувство за ориентация. накрая каза - оставете ме аз да ви заведа на едно място, което даже знам къде се намира. и ни заведе някъде, където никога не бяхме ходили. не че беше много интересно, но все пак поне го откри :)

1 коментар:

dada каза...
Този коментар бе премахнат от автора.