неделя, 7 февруари 2016 г.

Да търсиш Карла в Лисабон

...Няма по-добър начин да се влюбиш в град от този да търсиш една жена в него. Жена, която си видял за последно преди 20 години, забравил си лицето й, нямаш адрес и телефон, не знаеш нищо за нея. Освен едно име...

...

...избирам места, които биха ти стояли добре.
Понякога това е малък площад, изскочил внезапно сред стръмното на улиците. Или място, където всички си определят срещи, например под сянката на Санта Аугуща. Понякога мястото е повече време или краткотрайна конструкция от двете. Един осветен ъгъл на улица за няколко минути, в които ще минеш оттам...

...Аз ще продължавам да търся, а ти никога не се появявай, това е важно.

Из кафенетата на всеки град, където ходя, оставям това писмо на обратната страна на подложките за бира и порто. Оставям знаци, за да не открия една жена, която много бих искал да видя.

...

реших да запазя тук завинаги няколко изречения от тази любима ми история на  Г.Г.

понякога се скривам в сенките на нейните цъфтящи майски джакаранди..



2 коментара:

малки неща каза...

Много ми хареса още първия път като го прочетох. Сега открих любими пасажи отново.

Ясмина каза...

на мен някои така ми се забиват в главата, случва се по цял ден си ги повтарям:)като например "избирам места, които биха ти стояли добре"... и си мисля за местата, които на мен биха ми стояли добре:))