сряда, 27 ноември 2013 г.

Неразделни

Отесня ми паркът напоследък, затова започнах да се скитам из квартали.  зяпам из дворове, бройкам надписи, целя се в балкончета и плаша гълъбите. така днес освен в Борисовата, из Лозенец се шматнах, къщи с покриви на хижи взеха удивлението ми.  и не само те...

много е красиво Софенцето, стига само да мръднеш в страни от центъра и да тръгнеш без посока... и ще ти се привиди и Лондон, и Барса, и Прага, и Нюрнберг, и Линц..... и Швиерадов Здрой.
важно и единствено условие обаче, е да вървиш към този край на улицата, който ти изглежда по-красив... ;)

та така. на турист се правих днес, ето резултата:

















..а онзи поет с балтона горе е? ;))))

4 коментара:

Drems каза...

Квак, другия път като си в Лозенец ела на гости :) И ние се разхождаме в квартала, ама никога не е ясно кога ще го направим, затова не съм се обадила... :) Иначе в Добрев има много вкусни неща и мили хора, препоръчвам :) А паметникът ми прилича на Димчо Дебелянов, но не мога да се сетя дали той имаше мустаци :)))

Ясмина каза...

eee, грух, добре знаеш тиии, нали все покрай Димча се моткаме из борисовата ;)))) аз ако го бях сложила целия, да му видиш балтоня до долу, нямаше и грам съмнение да имаш даже, че е той :))) а мустаците и аз ги видях чак на фотото :))) шъ съ обадя, като идвам пак :))))) :*

piece-of-plastic каза...

Ех, че прекрасни снимки! <3

Elena каза...

страхотна разходка!!! мерсаж! :*