събота, 7 август 2010 г.

Вали ми се

и капките ми синьо да подрънкват
в тържествения джин
...

от стара папка Умопомрачения изрових това алкохолно ...хайку(?)
и си спомних възмущението на госпойца Гугунска, когато я осведомих в една безметежна априлска вечер на пейка в борисовата, че сме престанали да се пазим, за бебе. тогава тя измърмори неодобрително: "ама почакайте малко, идва лято, ще пием джинЦ"...
е, не дочаках...

и изплува сега сред перестите ми облаци една запотена чаша от любимия леденостуден микс - 1/3 джин, 2/3 тоник, и лимони. жадна съм като пустиня, но уви, ще почакам до следващото лято...
...

а може би този светъл стъклен образ дойде при мен, заради съвсем прясната книга, получена вчера в пратка от България. "Алкохол" - на Калин Терзийски и Деяна Драгоева. чета сега на 34-та страница:

"Денят беше свършил и цареше нежна нощ, а аз се скитах по софийските улици и не можех да се прибера, защото бях замаян и отпуснат, обхванат от онова непобедимо чувство за свобода, което изпитват само пияните..."
...

и защо ли никак не ми звучи непознато това безгранично усещане?


:)

6 коментара:

Ясмина каза...

нищо друго не ми остава, освен да събирам жадости и гладове, за да ми е по-сладко после :)))
ии... какви са тия трънливи мисли точно в събота сутрин, ааааа!? ;)
добър вечар :) пийвате ли нещУ? :)))

dada каза...

вчера, докато интернета ми премигна за минутка отремонтиран, успях да се добера до теб, а след това вдъхновено изтичах към супера... за късмет, затрещя и заваля навяващо към пейката, иначе... и за теб щях... след хипнотично-образната ти жажда :-))))))

Ясмина каза...

аз пък чакам с нетърпение лятото да свърши най-после, за да започнем училище :)

Дадунеее, виждам те, не ми пий от Джина-аааа ;)))
инак - хубаво са му измислили името - като дух на желанията :)))

дубрютру ви де :)

denitsa каза...

бебе! :))))) сега разбирам, ясме!
усмихвам се ширОооООко...(няма такъв емотикон)
очаквам с теб! :)))

denitsa каза...

а хайкуто и въобще текстът ти е прекрасен...:)

Ясмина каза...

Дени :))))) благодаря!
..ходя вече тежко-тежко като едно пате :)