неделя, 28 декември 2008 г.

Деко

този шарен пакет гъби за миене
несръчно наглася в ъгъла, за украса
после на рафта пред синеморските пръчки добавя
дижонска горчица огромен буркан
красиво е - казва - нали?
нека ни радва тук,
докато за изяждане го отворим
след туй до него подрежда
риба тон, две консерви
и до сухата роза -
буркан от компот,
пълен с вода.

красиво е, казвам. наистина.

и пианото, и цигулките, дето звучат сега,
са в пълна хармония с двете малки шишета
с червени капачки
и  с онова букетче лавандула
в ъгъла...

4 коментара:

Анонимен каза...

ти си моето откритие, което нямаше да го бъде, ако не бях изловила подозрително движениео от твоя блог към моя :)

този стих е много добър!

ще се следим през ключалките, през прозореца на прелитащ експрес и от полета на муха, която винаги можем да бъдем

Ясмина каза...

благодаря за поощрението :)прекрасен блог имаш, заплени ме от първата дума!
..а твоята книга вчера я търсихме по книжарниците, безуспешно :(

Анонимен каза...

M да, както винаги книгоразпространението е на ниво. Да не си мислиш, че са се свършлили, не съм толкова масово четена :) И други приятели ми се оплакаха вече.

Опитай с директен мейл към издателя ars@bgland.net или по-изгодният вариант - просто ми прати адреса, а който да ти изпратя книжлето и колко броя (имам още за приятели) и готово. Адреса ми е mislidumi@freenet.de.

Благодаря ти за вниманието и ми е драго, че се запознахме!

Ясмина каза...

ще ти пиша, искам непременно да имам твоята първа книжка :)