неделя, 7 декември 2008 г.

ДокументациЯ

в куФарчето на Ясен

почти без запетайки, с много мили грешки и въображение на истински чиновник :)



ПРОТОКОЛ ЗА ПЛАЩАНЕ
Моля платете вашият ток, бомби и вода, иначе ще ви спрем токът, бомбите и водата.









ПРОТОКОЛ ЗА ОТСТРАНЯВАНЕ
НА РАБОТА
Гражданите които ми помагат ще трябва да се оттеглят ако не искат работа с мен. Само един ще остане и той се казва Йордан.







Име: Йордан Панайотов
Тел: 0896769021
Улица: Глатстон
Андрес: номер 5
аз съм Директор
блок.9.
ВИЗИТКА









ЖАЛБА ЗА ПРИРОДАТА
София е много замърсена искам до други ден цялата да блести дори и кошовете за боклук.







ПРОТОКОЛ ЗА ОСЪЖДАНЕ
Искам да осъдя президентът защото плащам неща които си ги правя аз но ако не платя няма да съдя никого.

2 коментара:

Рос каза...

Ах че яко! Много си е прав човекът!

Анонимен каза...

Страхотни са и ме разплакаха...