неделя, 14 август 2016 г.

сНощен хоризонт

при Кармен Манукян бяхме снощи, след полунощ... радостта да чуя наживо поздрава "Добра нощ", който съм слушала милиони пъти, когато бях ученичка и неспокойно и влюбено не можех да заспивам до много, много рано...  след което да се разбъбрим за море и за звуци, и за още наши си мънички хубави нещица... Яна толкова се вълнува през целия ден, че непрекъснато питаше кога ще стане тъмно и вече достатъчно тъмно ли е, за да тръгваме. разбира се, ритуално натуйтуйтуира Кармен веднага, после изведнъж заспа. когато днес сутринта се събуди обаче, не повярва на очите си... очакваше още да сме там.
и се разрева:)







ръката на Кармен:) .. и линк към предаването: Тук

8 коментара:

rossichka каза...

абе ох, бе! изпуснах ви на живо, сега на линк си ви слушам :) Толкова е странно и в същото време закономерно (след като сто години бяхме само виртуални, преди да се срещнем реални) вкъщи да дойдат първо гласовете ви :)
целув!

rossichka каза...

опа! това бил профилът на Роси, пък аз съм Илия :) нищо де :)

Ясмина каза...

и аз така правя с профила на цуцу понякога:)) прегръдки на двама ви, хайде на море септември:))))

adrianahristova каза...

Слушах ви! Магическо беше!

Ясмина каза...

:))))))) ако знаеш.. щях да умра от страх...

Vesella каза...

Слушам ви и ям грозде, много е хубаво :)

Ясмина каза...

:))))) чу ли последната ми дума:))

Vesella каза...

Да. Много успокояващо звучиш :)