сряда, 15 юли 2015 г.

...


шумният асансьор спира на последния етаж. изкачвам още две стълбища по-нагоре. тихо е, сякаш няма никого. голям прожектор и колелo запълват тесния коридор към тавана. стъпвам плахо, намирам врата, чудя се зад нея ли са...

внезапно иззвънява телефон, вратата се отваря, връхлетява ме мъж със синя риза, уговаря нещо с някого... отварям уста да му кажа защо съм тук, но той ме спира - "тихо, че тъкмо говоря по телефона с теб, да не чуе детето"...

бутаница на таванчето после - хора, камери, микрофони, филтри, клапи, яйца, пържоли, череши... огледало пада и се чупи на парчета...

...

седнала е на един перваз на пазара на младост едно, чака ред за снимки. когато ме вижда, веднага скача да се прегърнем. подробно ме оглежда, после възкликва: "много си хубава, с кого флиртуваш?". усмихвам се и казвам в ухото й, че имам любовник и за него съм се направила красива. "любовник ли, чудесно!" - крещи Гина и целият пазар се обръща да ме види, после настоява да й разкажа подробности. ама не - сепвам се - той е във филма, не е наистина - изкрещявам с фуния на устните, за да съм сигурна, че ще чуе. еееее - гледа разочаровано - а наживо нямаш ли си? нямам  - смея се - а тя продължава - щеше да е много хубавооо:)))

5 коментара:

ВeСеЛиНа каза...

Кажи за филма, за любовника, за всичко!!!
'Начи любопитство ме побърква, да знаеш!

Ясмина каза...

ахахахах:))))Ант пак се развихри, че ни взе и двете с Гинка за мънички роли. като стане, ще изрева, то се знае:)))

Ясмина каза...

... а Гина е луда, лудааа :))))))

Unknown каза...

лелелелеле, колко се смях!.... срещата ти с любовника на тавана е гениална! това само Александър може да го измисли :)))) колко се радвам, че се появи :*

Ясмина каза...

твоите филми винаги са приключение:))))