понеделник, 17 ноември 2014 г.

Пет-осем неща


за здравето. Тош метна топката, ще се опитам да разкажа пък мен какво ме крепи през стоте ми години живот досега..


.морето на първо място. за изгревите да ставаш сутрин е смисъл на цял друг живот. различен от градската мъка да се събудиш навреме в маранята от газове. то самО те буди - слънцето, като тръгне да се показва над синьото... после ставаш и дишаш, дишаш...

 ..а небето ми е море, когато съм в софето. така оцелявам през зимата.

. музиката. е другата ми реалност. човек остарява, когато престане да слуша музак. спасява ме от всякакви болести. лекува депресия, безнадеждност, апатия... главобол, тъпотия, яд, страх, носталгия, тъга...или я подсилва, за да съживи.

.разхождането. не ползвам транспорт. всеки път преди да се кача на метрото изчислявам колко ще ми отнеме да стигна до спирката, после уж краткото пътуване с влака и накрая ходенето до съответното място. е, установих, че разликата във времеото е около 20 (двайсет !) минути, ако е някоя далечна спирка. ако е близка, не е и толкоз. а защо да не ги извървя сред гората?

.не преяждам. не ям вафли, зрънчовци и други производни. ако ще е сладко, е шоколад или сушени плодове. правя салати от каквото има в хладилника, всичкото накуп, получава се, въпреки готварското ми невежество:) имам четири дискове с йога завкъщи, играя, когато имам настроение.  пия вода от чешмата и чай от синеморска липа.

.не се ядосвам за глупости. вярвам в неслучайните случайности.  често оставям нещата сами да се подредят.

. обичам си приятелите.

. харесвам си живота.


///

да викна тук сега
Дадун,
Дете, Весе

..ако им се отговаря изобщо:))

темата е "Пет неща за здравето"



6 коментара:

ВeСеЛиНа каза...

Сън - лягам рано и ставам рано
Салата е последното нещо, което ям вечер
Самовнушение репетирам отскоро
Секс с любим
С! Витамин С!






Ясмина каза...

о! кекс с любим?! :))))) страхотностно!

ВeСеЛиНа каза...

и смях! колкото повече, толкова повече!

tRo6ka каза...

ох, чай от синеморска липа... по едно време си купувах редовно мед от там, липов. Определено помага да преживееш зимата в София ;)

Анонимен каза...

а ако смениш ходенето с колело, остава повече време за книжки и излежаване. второто със сигурност е приятно и полезно за тялото, а пък първото понякога товари и окахърява много, ама пък то на кого му се живее вечно? ;- p

Ясмина каза...

софето толкова бързо се преброжда с колело, че в един момент се чувстваш прецакан от дребността на разстоянията. така че - не си заменям ходенето, поне е малко по-дълго :)..и освен това - с колелото е съвсем друго гледане на света. почти нищо не успяваш да видиш от пътя си.. нито една мравчица;)