понеделник, 7 януари 2013 г.

12-та застава, 13-та свръх-Нова и извънземни :)

само нощни снимки, обаче. няма я слънчевата люлка, на която се разгрухтявах за миг, заедно със сутрешното-ми-наобедно кафе, докато слушам птиците по върховете на високите родопски борове. хвърковати като лястовички, заподозрях, заради насечения полет и трийсет километровата близост с Егейско море, но други, неизвестни за мен песнопойни, се оказаха. и мечок наблизо вървял, пресните му следи на съседния хълм откриваме.. и страхове за оцеляване, каквито скоро не съм брала. изведнъж ми се харесва този живот на ръба, и даже извънземните, реещи кораби над главите и чашите ни с Монтанско бяло вино, ми се приискват... :)





11 коментара:

bluestorm каза...

посрещнала си 13-та свръх-Нова на чудотворно място,
високо в планината, най-близо до звездите.
да ти е честита и фатално щастлива!

прегръдки,
таня

Ясмина каза...

леле, фатално-щастлива, дано!!!!! :))))))))) .. а на теб пожелавам да бъде безумно влюбена :))))) гуш!

ВeСеЛиНа каза...

Боже, какво небе!
Под щастливи звезди да се разхождате през тази година, Ясмино прекрасна!

Ясмина каза...

и вие, гадини, и вие двамата с любимия Гад! :)))))))))))))

Ан каза...

Абе, Ясмино! С какво си снимала, какви си ги струвала, що за фотошоп си използвала, ама тея снимки са ебаси умопомрачителните!!! Извънземни, наистина!

ernesta каза...

ясмеееее, магични снимки си направила, миришат и потръпвам - я от хлад, я от възторг

Ясмина каза...

ааа, забравих да отбележа, че мои са само огньовете, другите ги краднах от апарата на Зиги :) иначе, Ано, фатката е следната: камерата задължително на статив, ISO 100 и като натиснеш копчето, не дишаш 30 секунди, докато онова джудже вътре не се натутка да събере всичките необходими светлинки за хубаво кадро, после чуваш едно щрак и готово :)))) а извънземните според Цецо може би са се получили от отражения, ама какви отражения, на мен съвсем друго ми се вижда.. :)не съм ги барала изобщо, съвсем автентичнмо си обикалят около заставата :)

design elements каза...

kako nebe! strahotno! shtastliva nova godina

Violka-Antevasin каза...

Яс... думи не останаха. На такава гледка само мълча и съзли се стичат по замръзналите бузи. :)
Хубава да е новата.

Elena каза...

е тва е! честита! :*

Tammie Lee каза...

looks as though you had a wonderful evening and your photographs are gorgeous.