сряда, 3 август 2011 г.

Бух

много птички видях това лято, паднали от клоните на дърветата в първи опит за летене, но истински миниатюрен бухльо за първи път съзирам. приличаше на малък важен академик или лауреат за нобелова награда :) беше се изтърсил до езерото с лилиите в Борисовата градина, наобиколихме го, а той ни гледа с едно око и не помръдва... сякаш целият - пълен с мрак...

после - Методи на рамнете на Цецо - и аз внимателно подавам отдолу пухкавата топчица, за да я качим на най-високия възможен клон, далеч от хора, кучета и котараци :)




7 коментара:

Dim каза...

епизод "Спасители в парка" от сериала "Животът на едни готини хора":)))))

Violka-Antevasin каза...

Хахах малък сладур! Добре че е попаднал на вас, а не на някой "мил" и "любящ" котарак :D

Ясмина каза...

да ви кажа - изобщо не съм очаквала такива птици да виреят в центъра на София, беше адски приятна гледка рошавия му перчем :)))

Владимир Кабрански каза...

Аз не съм виждал и в природата. Сови имаше в града преди години, тази година видях и два пора една вечер на уличата. Късметлийка си, а и той, че сте го спасили.

rossichka каза...

Щастливец е този бухалчо, че е попаднал на вас! Чудни снимки - мерси за удоволствието!

denitsa каза...

ех, че очарователно пухчеее...!
мерси и аз за снимките....как скептично гледа под око...:)))

косе каза...

owls are not what they seem, казваше се в един определен сериал ; )