петък, 6 май 2016 г.

Гергьовден






































5 коментара:

Violka-Antevasin каза...

Виждам, че вече си си на мястото ;) :*

Леле... при нас(Варна) е студено още, а Яна е гола на плажа (crazy) хаахха вие сте в някаква "друга" България :D :D

adrianahristova каза...

Прекрасно е!

Анонимен каза...

Прекрасни снимки! Изключително съм щастлива да споделя, че днес бях при същите тези макове. А за пътуване през май до Синеморец замечтах, когато преди година-две попаднах случайно на блога:) Благодаря! If

Ясмина каза...

днес Ерна ми сподели, че това с морето и маковете аз съм го измислила, всичко от мен го знаели:))) така се радвам, когато видя още някой, запленен от майското море!
Виолка, ту е топло, ту задуха студен ветрец, обаче си ходим на плажа и е хубавооооо:)))))))))))))))))))))

Анонимен каза...

За измислянето на комбинацията маковете и море - ами то си е така! :)) If