вторник, 7 април 2015 г.

Спомняне 2

pain of salvation - second love
празна софия. топла есен. неделя. седя на лодките и си мисля, че щастието е в една торба чушки, която да можеш да купиш от пазара и да занесеш вкъщи, заедно с любимия човек.

pj harvey - we float
автобусът за прага. бели снежни полета в прозорците. подбрал е любима музика, записал я е на два еднакви диска. слагаме слушалките и пускаме плеърите в един и същи момент, за да слушаме заедно.


clint mansell: winter: coney island low
в планината сме. гугу, теди, стамбенце, зиги, кева... пейчо още е жив.

max richter - written on the sly
полето на синеморец. нищо конкретно. въртя се.........................

depeche mode - behind the wheel
бригада. девети клас. болна съм и лежа с температура в голямата обща стая. отнякъде се появява иво и слага малък касетофон до главата ми. "101" слушам в просъница.. влюбването е завинаги.

deine lakaien - love me to the end
калифорния. бременна съм. скрита в стаичката си, не излизам от нея цял ден. пак слушалки на ушите. навън е лято, а в душата ми - зима.

ministry - psalm 69
студентски град, диво време. денем спим, нощем бушуваме. стаята никога не остава празна от гости. петя и бого живеят  любовта си. ради празнува рожден ден с пасти и лимонади. дада е на горния етаж, заедно с пейо и неговия тромпет. по изпитно време слизам при тошо и вальо - тяхната шумотевица и вечно пълна тенджера с кафе ме съсредоточава най-успешно, за сметка на тягостната зубърска тишина при нас. понякога вечерям специалитета на заведението в кръчмата долу - кренвирши по виенски - най-вкусното ядене, за което можех да бъда гладна. а мечтата на джули е да стане толкова богата, че всеки ден да яде по една пица в мис каприз.

holy golightly - tell me now so i know
кюстендил. садя лилави лалета и храсти в дворчето пред магазина. разгледала съм стоиедно списания за градината, направила съм скица, имам списък с латинските имена на всичко, което искам да засадя. събрала съм камъни, градя алпинеум. ясен тъкмо се е родил.

.....

това боледуване се оказа голям филм:)






2 коментара:

парчета торта каза...

ето те! :)

Ясмина каза...

там е работата, че почти оздравях. :)))