сряда, 9 октомври 2013 г.

Ги

едно момиче на 74 отваря всеки ден магиен портал към нова вселена в своето миниатюрно магазинче за шапки, сгушено на тиха софийска уличка...

на 53 години била, когато я уволнили от работа в голям завод за тежки метали, лутала се после, търсила ... отвсякъде я отпращали, заради възрастта. накрая отишла при стария майстор шапкар, зачиракувала при него, после започнала сама да твори, наследила наемното му магазинче... и така - до днес. "на 60 години" - каза - "бях, когато направих първата си шапка, от тогава не съм спирала, нищо, че такива модели вече много рядко се купуват, хората вече носят цял живот само бейзболни... а вижте се колко сте женствени и красиви с моите, елате, ще ви премеря всичките, идвайте ми нагости, от четири седмици тук никой не е стъпвал... така ви се радвам, дай да те целуна по бузката, ама защо все си облечена в черно, виж колко ти отиват всички други цветове... хайде със здраве и ви чакам с нетърпение пак, скоро, идвайте, идвайте..."

 така ни говореше вчера тя, а ние с Тануки и Лидка сякаш сънувахме друга, вълшебна действителност...











преписано от визитката й:
Шапки, производство, префасониране
Гинка Ганева, ателие "ГИ"
ул. "Софроний Врачански" 31
от 14 до 18 ч.
тел. за контакти
сутрин и вечер
02/840-75-85

... с нетърпение чакам краткото филмче за нея, което Ант в момента твори..

и профилът й във фейса, направен от момичета за момиче: Тук:

11 коментара:

bluestorm каза...

ах, благодаря ти че отваряш този магиен портал и за нас ~ вълшебство!
прегръдка,

Ясмина каза...

когато някой ден долетиш насам, непременно ще те заведа! :))))) <3

Violka-Antevasin каза...

Прекрасно наистина! Сега се сещам, че и при нас във Варна бях виждала преди доста време подобно място.

Благодаря ти Яс, че ни показваш такива неща, все интересни и различни. Толкова ми е хубаво, когато "идвам" при теб. :*

Ясмина каза...

а аз благодаря на Ант-и, че ме заведе при нея и като се сетя какъв сюрреализъм беше тогава....!!!... но.. няма да издавам повече от филма й, дано го пусне после да го видим всички :))))) Виолка, защо не наминеш пак покрай онова място във Варна, може да не се е променило, а тези хора - шапкарите - наистина са магьосници :)))):* :* :*

rossichka каза...

Прекрасен пост! Сякаш надникнах в чудна пещера от арабските приказки... Аз шапки не нося, защото косата ми все ги "избутва". Но ако дойда в София, моля те да ме заведеш - току-виж там открия Моята Шапка!
Браво на вас за това, което правите за тази невероятна жена. Скритият талант рано или късно намира начин да избликне...:)
П.П. Всички шапки ви отиват!

Ясмина каза...

Росиии, и аз не нося шапки, ама там е друго измерение, нали ти казвам - даже и по къси гащи да дойдеш и да измериш най-балната шапка, пак ще ти отива на тоалета, защото всичко е приказката, която сами си измисляме, докато се гледаме в огледалото ;)))))

... и непременно ще те заведа, само ми ела!!! :))))) :*

SKREJI каза...

Има ги да тез малки вратички към други вселени
със шарени багри - червени, зелени
и канят примамливо в своите покои
а светът ги открива през очите твои!

:-) Прехвърли ме за миг и мен там (и макар за шапки да имам мерак
на дали ще ми отива друго освен калпак!)

Ясмина каза...

Влади, голям си поет, любим!!! :)))))):*

..и да ти кажа на уше - майтап няма, тази жена е извънземна.

SKREJI каза...

:-))) Имах един колега на времето Иво... беше от град Земен..., а шефа все му викаше...Иво и кво сега? Ти си ИзвънЗемен ;-) но ти вярвам за шапкарката!

Рос каза...

Ще ми се да напиша за н ея в сайта...

Ясмина каза...

ооо, чудесно, хайде!!!! :)))))))