вторник, 30 април 2013 г.

При скришните рибари

тайно се промъквам. оглеждам се в подпряно на стента счупено стъкло, после смело влизам вътре. удивена съм от красотата на разхвърляния хаос, бързо действам с фотото, но ме дърпа за полата страшен страх и се измъквам след секунди...

обикалям после като Шматка Шматкова, дебна с най-небрежен вид - няма абсолютно никой, а навсякъде - отворено.  набирам смелост и отново прекрачвам прага, влизам още по-навътре, щракам, в бързината съм объркала настройките - размазано, отново действам, този път почти се получава... и бегом обратно с радостно навирена опашка и възторжено размахани уШи :)

бъзе съм си, признавам, за папарак ме не бива..., но пък си бях сложила най-широката и лъчезарна усмивка на лицето, за всеки случай, ако срещна някого вътре :)))












2 коментара:

bluestorm каза...

ей, че приключение! снимките са страхотни,
но най-много ми харесва танцуващия ти силует в стъклото,
и всичките невероВатни съкровища наоколо.

с усмивка и прегръдка,
таня

Ясмина каза...

ти да видиш какво съкровище си намерих на плажа... след малко пускам снимки :)))