петък, 10 февруари 2012 г.

Всяка сряда - риба,

всеки петък - руски филм.... припомни ми Георги Господинов във  "Физика на тъгата".
бих добавила: всяка неделя - Всяка Неделя, всяка сутрин - Дела и Документи, всяко десето число на месеца - подкастряне на момчешките вратове... :)


..и се сетих изведнъж как проверяваха дължината на ноктите ни в училище. влиза инспекторът и  трябва да сложиш ръцете си на чина за оглед. ако си заприличал на орел, ще ти се стовари голяма беда...
веднъж от зор започнах да ги гриза и оттогава си реших проблема. справях се с всичките десет много скоростно на един, подобен на поточна линия отгриз, и докато стигнат до мен, винаги бях изрядна :))))

....

книгата инак си заслужава, дори и само заради изречението, което ми беше късмет на първото й отваряне:

"Човекът трябва да замлъкне за известно време и в отворилата се пауза да чуе гласа на друг разказвач, риба, водно конче, невестулка или бамбук, котка, орхидея или камъче." ....

...............

5 коментара:

ernesta каза...

:))) при мен книгата все още отлежава само леко начената, но начеването някак не успя да ме омагьоса, както по-ранни книги. както очаквах...може би на някои следващи страници. а изречението е мн добро, наистина :)

Ясмина каза...

аз я четох с удоволствие, само накрая ми беше малко трудно с тия елементарни частици .. а началото е много добро, явно е трябвало да прочетеш още една глава само, за да ти стане интересно :)

Maria каза...

След първите няколко реда се позачудих за какво ли ще става реч, обаче любопитството надделя :)
Още съм на "минотавъра от нашите ли е", но ме увлича ;)
Поздрави

Ясмина каза...

то по-скоро да се чудиш за какво не става реч в тая книга :)
радвам се да те видя отново! :)))

Violka-Antevasin каза...

Този цитат много ме заинтригува...